Ortaöğretimde Oyunla Öğretim Örnekleri (Ortaokul ve Liseler İçin)

Stok Kodu:
9786254272073
%25 indirimli
70,00TL
52,50TL
9786254272073
423877
Ortaöğretimde Oyunla Öğretim Örnekleri (Ortaokul ve Liseler İçin)
Ortaöğretimde Oyunla Öğretim Örnekleri (Ortaokul ve Liseler İçin)
52.50

Öğrenme, bireyin çevresi ile etkileşimi sonucunda davranışlarında oluşan kalıcı izli değişikliklerdir. Eğitimin temel amacı da bireye istendik davranış kazandırma sürecidir. Öğrenmelerin bir kısmı istendik yönde gelişirken bir kısmı istenmedik yönde gelişir. Eğitimi, yaşama hazırlık olarak düşündüğümüzde; yaparak, yaşayarak öğrenme öne çıkmaktadır. Çocuklar, yaşamlarının büyük kısmını oyun oynayarak geçirmek isterler; bu, onların en doğal hakkıdır. Çocuklar; oynarken eğlenir, coşar, heyecanlanır, üzülür, kızar, korkar, duygulanır, kazanma ve kaybetme alışkanlığı gibi özellikler kazanır.
Çocuklar oyun oynarken bütün duygularının farkındalığı ve tepkilerinin kontrolüyle ilgili tecrübeler kazanırlar. En önemli öğrenmeler, çocukların kendi yaşantılarıyla kazandığı bilişsel, duyuşsal ve devinimsel becerilerdir. Bütün bu öğrenmelerin kalıcılığı oyunla sağlanmaktadır. Oyun, ruhun gıdasıdır. Oyunsuz bir yaşam düşünülemez. Oyun, evrensel bir kavram olduğundan dolayı çocuk için vazgeçilmez bir yaşama biçimi ve en doğal öğrenme aracıdır. Oyunun doğal akışında olması, büyük merak uyandırması, hayatı sevdirmesi eğitsel değerini öne çıkarmaktadır. Öğrencilerin eğitim hayatlarının çoğu, sınıf ortamında şekillenmektedir.
Bu kitapta özellikle sınıf içi oyunlarla öğretimi işlevsel duruma getirmek, öğrenmeyi kolaylaştırmak, okulu sevdirmek, kalıcı öğrenmeyi gerçekleştirmek, öz güven kazanmak, sosyalleşmeyi sağlamak, farkındalıkları ortaya çıkarmak, iletişim süreçlerini olumlu yönetebilmek, kurallı yaşamın gereğini yerine getirmek, saygı ve sevginin oluşumunu sağlamak, çevreye duyarlı olmak, toplumsal bilince sahip olmak, yeteneklerini keşfedebilmek, becerilerini geliştirmek, kendilerini değerli hissetmek, aidiyet duygusu kazanmak gibi öğrencilerin yaşamlarını kolaylaştıracak bir çok istendik davranışa sahip olacakları bir ortam sağlayabilmek için 166 adet sınıf içi oyun örneğine yer verilmiştir. Oyunların tamamı için piktogramlar ve şekillere yer vermenin, uygulamayı kolaylaştıracağı düşünülmüştür. Bu kitapla, ülkemizdeki eğitim-öğretim anlayışına kolaylık getirmek ve öğrencilerin öğrenme güdülerini artırmak hedeflenmiştir.

Öğrenme, bireyin çevresi ile etkileşimi sonucunda davranışlarında oluşan kalıcı izli değişikliklerdir. Eğitimin temel amacı da bireye istendik davranış kazandırma sürecidir. Öğrenmelerin bir kısmı istendik yönde gelişirken bir kısmı istenmedik yönde gelişir. Eğitimi, yaşama hazırlık olarak düşündüğümüzde; yaparak, yaşayarak öğrenme öne çıkmaktadır. Çocuklar, yaşamlarının büyük kısmını oyun oynayarak geçirmek isterler; bu, onların en doğal hakkıdır. Çocuklar; oynarken eğlenir, coşar, heyecanlanır, üzülür, kızar, korkar, duygulanır, kazanma ve kaybetme alışkanlığı gibi özellikler kazanır.
Çocuklar oyun oynarken bütün duygularının farkındalığı ve tepkilerinin kontrolüyle ilgili tecrübeler kazanırlar. En önemli öğrenmeler, çocukların kendi yaşantılarıyla kazandığı bilişsel, duyuşsal ve devinimsel becerilerdir. Bütün bu öğrenmelerin kalıcılığı oyunla sağlanmaktadır. Oyun, ruhun gıdasıdır. Oyunsuz bir yaşam düşünülemez. Oyun, evrensel bir kavram olduğundan dolayı çocuk için vazgeçilmez bir yaşama biçimi ve en doğal öğrenme aracıdır. Oyunun doğal akışında olması, büyük merak uyandırması, hayatı sevdirmesi eğitsel değerini öne çıkarmaktadır. Öğrencilerin eğitim hayatlarının çoğu, sınıf ortamında şekillenmektedir.
Bu kitapta özellikle sınıf içi oyunlarla öğretimi işlevsel duruma getirmek, öğrenmeyi kolaylaştırmak, okulu sevdirmek, kalıcı öğrenmeyi gerçekleştirmek, öz güven kazanmak, sosyalleşmeyi sağlamak, farkındalıkları ortaya çıkarmak, iletişim süreçlerini olumlu yönetebilmek, kurallı yaşamın gereğini yerine getirmek, saygı ve sevginin oluşumunu sağlamak, çevreye duyarlı olmak, toplumsal bilince sahip olmak, yeteneklerini keşfedebilmek, becerilerini geliştirmek, kendilerini değerli hissetmek, aidiyet duygusu kazanmak gibi öğrencilerin yaşamlarını kolaylaştıracak bir çok istendik davranışa sahip olacakları bir ortam sağlayabilmek için 166 adet sınıf içi oyun örneğine yer verilmiştir. Oyunların tamamı için piktogramlar ve şekillere yer vermenin, uygulamayı kolaylaştıracağı düşünülmüştür. Bu kitapla, ülkemizdeki eğitim-öğretim anlayışına kolaylık getirmek ve öğrencilerin öğrenme güdülerini artırmak hedeflenmiştir.

Garanti Bankası Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 52,50    52,50   
2 27,30    54,60   
3 18,55    55,65   
6 9,45    56,70   
9 6,42    57,75   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 52,50    52,50   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat