OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar

Stok Kodu:
9786052263617
%25 indirimli
35,00TL
26,25TL
9786052263617
387563
OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar
OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar
26.25

OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar


Bu kitapçıkta OpenCV sistemi ile neler yapabileceğimizi basit ama işlevsel kodlarla örneklendiriyoruz. İşin teorisi yerine uygulamaya ağırlık verdiğimiz bu kitap, OpenCV için bir başlangıç kitabıdır. Bu kütüphane ile neler yapabileceğinizi işlevsel örneklerle gösterdik.
Bundan sonraki çalışmalarımız Makina Öğrenmesi ve Yapay Zekâ gibi alanlarda daha fazla ağırlığa sahip olacak. Şimdiye kadar yaptıklarımız, sadece, bu amaca yönelik ısınma hareketleridir.
Bu kitapta kullandığımız Face Recognition, Facial Landmarks, YOLO Nesne Saptama gibi kütüphane ve yöntemler yakın gelecekte neler yapabileceklerimizin ipuçlarını barındırıyor.
Biz yazılımcıların, sadece sansasyonel gelişmelerle yetinmemiz mümkün değildir. Asıl önemlisi gündelik çalışmalarımızı şekillendiren ve şekillendirecek olan yeni bilişim yapı taşlarını nasıl kullanabileceğimizi öğrenmek; bu araçlarla ve işlevleriyle bütünleşerek onları içselleştirmektir.
Yapay Zekâ sadece Bilişim Dünyasını değil, fiziksel dünyamızın da her bir santimetrekaresini derinden etkileyecektir.
Bundan kaçınmak artık mümkün değildir. Asıl yapmamız gereken, bu gelişmenin içinde, onunla birlikte yaşamayı öğrenmektir.

İÇİNDEKİLER

Kavramsal Bilgiler
Opencv ile Yazı Yazma
Görseller ve Matris İşlemleri
Kamera İşlemleri
Yüz Algılama/ Saptama Projesi
Yüz Hatları Projesi
Ten Algılama Projesi
Nesne Takibi Projesi
Göz Takibi Projesi
Yüz Tanıma Projesi
Top Toplama Oyunu
Göz Hareketleri ile Oyun
Yüze Aksesuar Ekleme Oyunu

OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar


Bu kitapçıkta OpenCV sistemi ile neler yapabileceğimizi basit ama işlevsel kodlarla örneklendiriyoruz. İşin teorisi yerine uygulamaya ağırlık verdiğimiz bu kitap, OpenCV için bir başlangıç kitabıdır. Bu kütüphane ile neler yapabileceğinizi işlevsel örneklerle gösterdik.
Bundan sonraki çalışmalarımız Makina Öğrenmesi ve Yapay Zekâ gibi alanlarda daha fazla ağırlığa sahip olacak. Şimdiye kadar yaptıklarımız, sadece, bu amaca yönelik ısınma hareketleridir.
Bu kitapta kullandığımız Face Recognition, Facial Landmarks, YOLO Nesne Saptama gibi kütüphane ve yöntemler yakın gelecekte neler yapabileceklerimizin ipuçlarını barındırıyor.
Biz yazılımcıların, sadece sansasyonel gelişmelerle yetinmemiz mümkün değildir. Asıl önemlisi gündelik çalışmalarımızı şekillendiren ve şekillendirecek olan yeni bilişim yapı taşlarını nasıl kullanabileceğimizi öğrenmek; bu araçlarla ve işlevleriyle bütünleşerek onları içselleştirmektir.
Yapay Zekâ sadece Bilişim Dünyasını değil, fiziksel dünyamızın da her bir santimetrekaresini derinden etkileyecektir.
Bundan kaçınmak artık mümkün değildir. Asıl yapmamız gereken, bu gelişmenin içinde, onunla birlikte yaşamayı öğrenmektir.

İÇİNDEKİLER

Kavramsal Bilgiler
Opencv ile Yazı Yazma
Görseller ve Matris İşlemleri
Kamera İşlemleri
Yüz Algılama/ Saptama Projesi
Yüz Hatları Projesi
Ten Algılama Projesi
Nesne Takibi Projesi
Göz Takibi Projesi
Yüz Tanıma Projesi
Top Toplama Oyunu
Göz Hareketleri ile Oyun
Yüze Aksesuar Ekleme Oyunu

Garanti Bankası Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 26,25    26,25   
2 13,65    27,30   
3 9,28    27,83   
6 4,73    28,35   
9 3,21    28,88   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 26,25    26,25   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat